Doprava


Platební podmínky


V online obchodě e-santini.cz kupující může zaplatit kupní cenu následujícím způsobem:
  • dobírkou (platba při předání): za zboží platíte až při předání spediční firmou nebo po vyzvednutí zboží při osobním odběru;
  • platba předem - bank. účet: zboží bude Vámi uhrazeno na náš bankovní účet. Po připsání platby na účet zboží ihned posíláme. Všechny údaje o platbě Vám budou zaslány na Váš email;
  • platba kartou a on-line: přes GoPay - zboží bude zaplaceno okamžitě;
  • přes PayPal: po vytvoření objednávky jste přesměrováni na PayPal, který od Vás vyžádá potřebné údaje. Není nutné mít založeno účet PayPal. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě.

Dodací podmínky


  • Osobní odběr přes Zásilkovnu: při nákupu nad 1500,- Kč ZDARMA, do 1500,-Kč je cena přepravy 39,- Kč. Vyberete si místo osobního odběru, při odesílání objednávky do 11:00, bude zásilka připravena za 3-4 dny na vybrané pobočce. Zboží zaplatíte až po kontrole, že vše je v naprostém pořádku;
  • Česká pošta: při nákupu nad 1500,- Kč ZDARMA, do 1500,-Kč je cena přepravy 89,- Kč. Balík je běžně Českou poštou doručován do 24 hod. Není to však garantováno. Pošťák Vám zásilku buď předá na adrese, pokud Vás nezastihne, bude balík na poště;
  • kurýr GLS: při nákupu nad 1500,- Kč ZDARMA, do 1500,-Kč je cena přepravy 89,- Kč;
  • osobný odběr: Santini Caffe Restaurant, Dobrá 65, okr. Frýdek-Místek – cena přepravy je 0,-Kč. Při odběru na tomto místě získáte také šálek lahodného espressa zdarma.

Pokyny platné pro všechny typy přepravy:


Všechny zákazníky žádáme o důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí, zejména pak, není-li jakýmkoli způsobem porušena nebo přelepena páska páskou jinou (páskou přepravce). Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás o této skutečnosti informujte.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností.

Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat na otevření a kontrolu Vaši zásilky.